مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

...

1392/6/30 0:23
251 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز مجازی که به وب مانی من سر میزنید و کامنت میذارید:

اگه دوست ندارید وبتون رو بخونم  و شما هم تو رودرواسی بهمون سر میزنید همین جا میگم که هیچ اجباری برای سر زدن به ما ندارید

اینجا همون جور که خودتون هم میدونید یه دنیای مجازیه و ما همدیگه رو نمیشناسیم

لطفا بگید که دیگه نیام و وبتون رو بخونم و شما هم خواهشا به وب ما نیایید و کامنت هم نذارید

نگید چه خودشو تحویل گرفته

اینجا فقط واسه پسرم مینویسم و هیچ نیازی به بالا رفتن آمار وبم ندارم

سعی میکنم از این به بعد رمز دار بنویسم و اگه کسی دوست داشت مطالبم رو بخونه درخواست رمز کنه

رمز قبلی عوض میشه تا خوانندگان وبم رو بشناسم و بهشون سر بزنم

ببخشید از اینکه رک بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسام كوچولو
30 شهریور 92 1:46
آخه چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟



ببخشيد اگر فوضولي كردم اگر دوست داري توضيح بده

مامان نسترن
30 شهریور 92 2:37
بازآمد بوی ماه مهر قدم گذاشتن به حال وهوای مدرسه مبارک. منکه عاشق این بو هستم .توچی دوست خوبم
مامان گیسوجون
30 شهریور 92 10:53
مامی کوروش
30 شهریور 92 14:03
الان چی شده دقیقا ؟ عزیزم هر کسی به وبهایی سر می زنه که دوست داره و هیچ اجباری هم نداره حالا توضیح بده ببینیم کی چی گفته ؟!
مامان حسام كوچولو
31 شهریور 92 0:44
اگر ناراحت نمي شي دوست دارم بدونم چي شده. انشالله برم و برگردم حتما برام بنويس. قربونت مراقب خودتون باشيد
نارینه
31 شهریور 92 16:30
چه خشن !!
بهار
31 شهریور 92 23:01
وبلاگتون رو با قالبی از عکسای مانی جون زیباتر کنید. www.ghalebe-weblog.blogfa.com
مرضیه
1 مهر 92 16:58
مگه میشه کسی تو رو درواسی بیاد کامنت بزاره منم مثل بقیه دوستان کنجکاو شدما
❤دو نیمه قلبم❤
7 مهر 92 0:51
سلام مامان مانی جون بابا ما یه شهریور سرمون شلوغ بوداااااااااااااااااااااااااااا چه خبر شده؟؟؟؟ خودت میدونی که من همیشه اگر هم دیر بیام عادت دارم همه ی پستهاتو بخونم هیچ اجباری هم نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا چه خبر شده رمزی کردی تو!!!!! نکنه مثل من شدی؟ اون دفعه رمز نذاشته بودی فقط یه توضیح داده بودی و من نفهمیدم والا!!!! حالا خواهشا" بیا رمزها رو بده تا من بخونم ببینم چه خبر
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 12:39
مامانی چیزی شده؟ نکنه ماکاری کردیم گلم؟ وای خدا کنه مخاطبت من نبوده باشم. من هروقت بتونم میام خوشحالم میشم